Monday, January 25, 2010

di mana diaaaa?? MIA

weyyy
pendrive aku ilang!!!!!!
bodo
bodo.
bodo.
lupe letak mane.
maen campak je ehh pas gune.
kecik sangat kot! pasnih gune yang bapak "besarrrrrr punyaaaa"!!!
wey..dlm tu ade mcm2..
my bad!  bengong letak merate2!
masuk ni da 4kali kot. yg dulu2 aku xkesa psl bukan 8gb..
ni mane nak cekauu beli baru? xnak! nak yang tu jgk.. superstick!
file2 dlm tu.. nak yang tu jgk!
aku syak abang aku amek aaa..
dulu abang aku yg lagi sowang tu amek akunye 4gb.. sbb pendrive die rosak..
maen curi je pendrive aku! da la aku jarang jmpe die.. dkt setengah taun jgk la baru aku tau die amek..
satu hari.. time die blk, aku ternampak pendrive tu..
aku jerit la..

"woiiii ni aku pnye!! patot cari aritu xjmpe! jenuh ang tau dakk!!!" (sambil berebut2 ngan die)

"e'eehh..manede manedeee..ni pendrive aku beli nohhh" (sambil die menepis2 aku)

"bengong...tanak ngaku lakk.. cer ang habaq, ang beli katne pendrive nih? " (xlarat nak lawan die..die KUAT!)

"err...tah..x ingat.." (sambil senyum2 kambing) 


bikin gwe panasss jeeee... ilang sume file2 aku lam tu.. die wat harte die lakk..



p/s: mak cakap lau barang ilang, ckp innalillah wainnailaihirajiun...
insyaAllah... jmpe blk brg tu.. mudah-mudahan ar.. nak sgt.. =((

rase nak wat iklan.....tajuk die..

DI MANA PENDRIVE AKU?  (sambil gambo bawah tu ade gambo pendrive aku ngah senget kepale)






0 bebelan:

 


Sekian terima kasih. wekk ;p