Sunday, August 8, 2010

another 100days. happy 400th days!!



http://www.tumblr.com/tagged/400th+Day

 
lame x update blog.
tgh bercelaru.
xtaw nk tuleh ape.
saje la bosan2. hee
 
ayuh!
jom dengar lagu weyh.

 
 















 
Kimia - Melda Ahmad

Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama
Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita
Chorus
Kau kucup pipiku
Kau bisikkan cintamu
Kau kata baby I love you
Kau cairkan hatiku
Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu

Ulang Chorus
Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu
Kau seru akulah pelangi cintamu
 






 
Putus - Melda Ahmad


Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku
Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pergi aku
Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku
Dia sayangi aku
Lebih dari padamu
Aku ingin kau tahu
Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu
Namun pastinya
Nanti kau akan sedari
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku


cedeyh nye lau jadi die neh. huhu ="(



pastu lagu Wali Band - Egokah Aku berkumandang lak... 
eh.. 
lagu Rossa - Hati Yang Kau Sakiti lagi sesuai kot. 
ngeee =)

0 bebelan:

 


Sekian terima kasih. wekk ;p